Nerealiai smagu gauti pliūpsnį teigiamų emocijų edukacinio žaidimo metu vaidinant pasaką „Ropė“. Į mūsų ugdymo įstaigą atvykusi metodininkė Rasa Bareikienė pasiūlė vaikučiams pažaisti pasaką. Ugdytinių nuostabai į grupę atkeliavo didelis lagaminas, kuriame slėpėsi pasakos veikėjai – senelis, senelė, šuniukas, kačiukas ir pelytė. Vaikai pasirinko kokiu pasakos veikėju nori būti ir entuziastingai įsijautė į savo vaidmenis. Vaidinant pasaką vaikai lavino tarpusavio bendradarbiavimo, meninės raiškos, estetinio suvokimo, skaičiavimo gebėjimus, džiugino ir specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų puikus įsitraukimas ir bendrystė. Pasakos vaidinimas – kūrybinis procesas teikiantis malonumą visiems dalyviams.
Žaidimai, kaip veikla, užima ypatingą vietą vaiko asmenybės ugdyme. Žaidimas – vaiko saviraiška, vaiko asmenybės tobulėjimo pradžia. Jo metu išryškėja vaikų kūrybiniai bandymai, kuriegal i tapti sąmoninga menine, estetine veikla.