Atvira veikla „OPA OPA OPA-PA AUGO ŽIRNIS IR PUPA”
Balandžio 10 dieną „Šarkiukų“ grupės vaikai su mokytoja Kazimiera, mokytojo padėjėja Daiva ir mokinio padėjėja Lina vedė atvirą veiklą, pavadintą „Opa opa opa-pa, augo žirnis ir pupa“. Šios veiklos metu vaikai buvo kviečiami įsijausti į ūkininkų vaidmenį ir pasinerti į kūrybišką bei edukacinę aplinką, kuri skatino bendradarbiavimą ir pažinimo džiaugsmą.
Pagal iš anksto parengtą planą, vaikai kūrė savo ūkį. Jie „pasistatė“ namą, pasirinkdami, kokius naminius gyvūnus ir paukščius norėtų auginti savo ūkyje. Kiekvienas vaikas turėjo galimybę pasidalinti idėjomis, kaip sukurti kuo funkcionalų ir rūpestingą ūkį, atsižvelgiant į gyvūnų ir augalų poreikius.
Atviros veiklos metu vaikai pasėjo daržą, kad ir ūkininkai, ir jų augintiniai turėtų pakankamai maisto. Vieningai pasitarę, vaikai nusprendė, kad tvora aptvers daržą, kad apsaugotų augalus nuo galimų gyvulių, o ne nuo paukščių ar kitų naminių gyvūnų. Daržą vaikai kruopščiai ir su džiaugsmu laistė, o vėliau pasistatė „Kaliausę“, kad ji saugotų daržą nuo kenkėjų ir paukščių.
Ši veikla buvo ne tik smagi, bet ir edukacinė. Vaikai ne tik mokėsi apie ūkininko darbą, bet ir gilinosi į augalų auginimo ir priežiūros procesą. Jie sužinojo, kad kiekvienas augalas reikalauja dėmesio, rūpesčio ir priežiūros, kad galėtų augti sveikas ir tvirtas. Tai buvo puiki proga lavinti vaikų atsakomybės jausmą ir skatinti ekologinį sąmoningumą.
Toliau vaikai tęs daržo priežiūrą, rūpindamiesi augalais – laistys, tręš ir stebės jų augimą, mokydamiesi stebėti gamtos procesus ir reikalingus žingsnius norint užauginti sveikus ir stiprius augalus. Kai tik orai atšils, vaikai išneš ir pasodins savo daigus į darželio kieme įrengtą daržą, taip tęsdami savo ūkininkavimo kelionę ir auginimo patirtį.
Veikla ne tik suteikė vaikams praktinių žinių apie daržininkystę ir ūkininkavimą, bet ir skatino kūrybiškumą, bendradarbiavimą ir draugišką bendravimą tarp vaikų. Jie aktyviai dalyvavo kiekviename etape – nuo planavimo, kūrimo iki įgyvendinimo, ir džiaugėsi, kad galėjo kartu su draugais rūpintis savo sukurtu ūkiu.
Toks praktinis, įtraukiantis mokymosi procesas ne tik plečia vaikų akiratį, bet ir formuoja tvirtą pagrindą ekologiško mąstymo bei atsakingo požiūrio į gamtą.

















